Peffka.pl

Zwroty i reklamacje

1. Reklamacje

Reklamacje należy złożyć na dwa sposoby:

1.  pisemnie na adres: Peffka.pl ul. Moniuszki 8, 58-540 Karpacz
2. w formie elektronicznej na adres biuro@peffka.pl

Reklamacja można składać jeśli otrzymany towar ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia). W opisie reklamacji należy podać rodzaj i datę wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia Produktu do zgodności z Umową Sprzedaży lub oświadczenia o obniżeniu ceny albo odstąpieniu od Umowy Sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację.

Sprzedawca ustosunkuje się do reklamacji Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni kalendarzowych od dnia jej złożenia. Brak ustosunkowania się Sprzedawcy w powyższym terminie oznacza, że Sprzedawca uznał reklamację za uzasadnioną.

2. Prawo odstąpienia od umowy (zwroty)

Mają Państwo prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od otrzymania towaru bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Zobowiązani są Państwo poinformować nas na adres mailowy biuro@peffka.pl lub listownie Peffka.pl ul. Moniuszki 8, 58-540 Karpacz o swojej decyzji o odstąpienia od umowy.  Zwrotu płatności za zakupiony towar dokonamy przy użyciu takich samych płatności, jakie zostały przez Państwa użyte przy złożeniu zamówienia.  Zwrócimy wszystkie dokonane przez Państwa płatności, w tym koszty dostawy Produktu (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie Internetowym).


Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje konsumentowi w odniesieniu do umów:

 (1) o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy; (2) w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi Sprzedawca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy; (3) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt nieprefabrykowany, wyprodukowany według specyfikacji konsumenta lub służący zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb; (4) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt ulegający szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia; (5) w której przedmiotem świadczenia jest Produkt dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu; (6) w której przedmiotem świadczenia są Produkty, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami.

Wózek sklepowy
Brak produktów w koszyku!
Kontynuuj zakypy
0
Wishlist 0
Open wishlist page Continue shopping